Wycieczka na Dolny Śląsk i do Drezna 12-15.09.2017r

Zamek CzochaDolny Śląsk – region Polski bardzo odległy od Suwałk. Dwunastego września br we wczesnych godzinach porannych wyruszyliśmy autokarem na 4-dniową wycieczkę krajoznawczą z jednodniowym wyjazdem do Drezna.

Zamieszkaliśmy w pensjonacie Złoty Widok w miejscowości Przesieka k/Kamiennej Góry.

Po noclegu, następnego dnia wyjechaliśmy do Drezna – niemieckiego pięknego architektonicznie miasta, bogatego w zabytki m. in. Galeria Drezdeńska z Muzeum Porcelany i salonem matematyczno-fizycznym.

Następny dzień poświęciliśmy zwiedzaniu: zamku Czocha w Suchej, muzeum Kargula i Pawlaka w Lubomierzu, gdzie trafiliśmy na obchody z okazji święta tego miasta – patronem miasta jest św. Maternus.

Trzeciego dnia zwiedziliśmy zabytkową Świątynię Wang w Karpaczu, park miniatur zabytków Dolnego Śląska w Kowarach oraz piękną starówkę Jeleniej Góry. Podziwialiśmy też piękno Karkonoszy z niezapomnianym widokiem na Śnieżkę.

Szczęśliwie wróciliśmy do Suwałk pełni wrażeń i wspomnień.

Projekt dofinansowany był dla osób niepełnosprawnych ze środków PFRON